Konsulting
Naszą specjalnościa jest konsulting telekomunikacyjny. Prowadzimy usługi konsultingowe i doradcze w dziedzinie telekomunikacji i internetu. Posiadamy dużą znajomość rynku telekomunikacyjnego, popartą prawie 30-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowiskach kierowniczych w tej branży.
Negocjacje
Prowadzimy samodzielne negocjacje z dostawcami usług telekomunikacyjnych lub, współpracując z renomowaną kancelarią prawniczą, wspomagamy pod względem merytorycznym proces dochodzenia do podpisania umowy, zapewniając w ten sposób najlepsze dla klienta warunki podpisania umowy.
Project management
Specjalizujemy się w kompleksowym prowadzeniu – w imieniu inwestora – projektów związanych z telekomunikacją, od wypracowania koncepcji instalacji komputerowej i telefonicznej, po negocjacje z operatorami i nadzór nad wykonawstwem. Obsługujemy inwestorów dużych obiektów typu biurowce, centra handlowe i wystawowe. W zarządzaniu projektami stosujemy zasadę SMART MANAGEMENT, dbając, aby cel do osiągnięcia był prawidłowo wyznaczony, co zwieksza szanse jego osiągnięcia.
SMART MANAGEMENT to koncepcja inteligentnego formułowania celów w dziedzinie planowania, będąca zbiorem pięciu postulatów dotyczących cech, którymi powinien się charakteryzować poprawnie sformułowany cel. Poprawnie oznaczony cel powinien być:
Specyfic (specyficzny, jasno sprecyzowany) – Zrozumienie celu nie powinno stanowić kłopotu, sformułowanie powinno być jednoznaczne i nie pozostawiające miejsca na luźną interpretację.
Measurable (mierzalny) – Cel powinien być tak sformułowany, by można było liczbowo wyrazić stopień realizacji celu, lub przynajmniej umożliwić jednoznaczną „sprawdzalność” jego realizacji.
Achievable (osiągalny) – Cel osiagalny to, inaczej mówiąc, cel realistyczny. Cel zbyt ambitny podkopuje wiarę w jego osiągnięcie i tym samym motywację do jego realizacji.
Realistic (realistyczny) – Cel powinien być ważnym krokiem naprzód, jednocześnie musi stanowić określoną wartość dla tego, kto będzie go realizował.
Timely (ograniczony czasowo) – Cel powinien mieć dokładnie określony horyzont czasowy w jakim zamierzamy go osiągnąć. Wyznaczony czas osiągnięcia celu mobilizuje.
Zaufali nam:
Netia S.A.
Doradzaliśmy w związku z przeprowadzką Centrali firmy Netia z biurowca przy ul. Poleczki do biurowca przy ul. Taśmowej (Warszawa). Zarządzaliśmy projektem, polegającym na przeniesieniu infrastruktury technicznej do nowej siedziby Netii w taki sposób, aby nie zakłócić ani jednego dnia i ani jednej godziny pracy 600 pracowników centrali Netii. Udało się fantastycznie!
Doradzaliśmy w związku z budową otwartego na początku 2014 r. Centrum ekspozycyjno-handlowego domEXPO w Opolu. Całkowita powierzchnia obiektu to 28.000 m2, wielkość powierzchni ekspozycyjnej branży budowlanej i wyposażenia wnętrz: 15.000 m2, strefa konferencyjno-ekspozycyjna: 2000 m2, liczba lokali: 120. Udział APACHETA w powstaniu Centrum to doradztwo związane z telekomunikacją:
- opracowanie koncepcji świadczenia usług telekomunikacyjnych i internetowych w Centrum
- wybór operatora obsługującego Centrum
- negocjacje umowy z operatorem
- nadzór nad wykonaniem sieci zewnętrznej, sieci wewnętrznych i bezprzewodowego dostępu do internetu WiFi
Doradzaliśmy i koordynowaliśmy projekt związany z siecią telekomunikacyjno-internetową dla Centrum ekspozycyjno-handlowego domEXPO w Warszawie, przy ul. Modlińskiej. Całkowita powierzchnia obiektu to 60.000 m2, wielkość powierzchni ekspozycyjnej branży budowlanej i wyposażenia wnętrz: 32.500 m2, strefa eventowo-ekspozycyjna: 12.500 m2, liczba lokali: 350.